یوس کوییز، برگزار کننده دوره آنلاین یوس در ایران

online course

دوره آنلاین آمادگی YÖS

آزمون های آنلاین آمادگی YÖS Quiz طبق برنامه راهبردی منظم هر دو هفته یک بار طبق مباحثی که از قبل بر اساس سرفصل های یوس تعیین شده برگزار می شود و داوطلبین پس از ثبت نام در آزمون ها ، به تعدادی معین سوال در زمان مقرر شده پاسخ میدهند. تا علاوه بر تقویت سرعت عمل خود در پاسخگویی به سوالات با سبک و سیاق سوالات یوس نیز آشنا شوند.

دوره آموزشی یوس کوییز

کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین به صورت زنده در بستر وب با امکان رفع اشکال لحظه ای برگزار می شود . در صورت نیاز به تشریح بیشتر مطالب، دانش آموز می تواند سوال خود را همان لحظه مطرح کند. دوره های غیر حضوری ویژه دواطلبانی است که به کلاس های یوس دسترسی ندارند.

آزمون یوس

جزوات درسی YÖS

برای درس های هوش، ریاضی و هندسه درسنامه ای به زبان فارسی تهیه شده است که شامل تمامی سرفصل های یوس می باشد. آخر هر فصل تعدادی سوال به همراه کلید سوالات در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بعد از مطالعه درسنامه اطلاعات خود را محک بزنید. درسنامه ها دو هفته قبل از هر آزمون در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا وقت کافی برای مطالعه و تمرین داشته باشید.

نحصیل در ترکیه

کمترین هزینه بیشترین بازدهی

با ثبت نام در دوره آنلاین آموزشی یوس کوییز میتوانید بیشترین خدمات از جمله ارائه جزوات درسی به زبان فارسی ، کارنامه تحلیلی بعد از هر آزمون ، دفترچه سوال و دفترچه پاسخ تشریحی، گروه رفع اشکال جداگانه و رفع اشکال توسط تیم آموزشی را دریافت کنید.

کارنامه تحلیلی

به فاصله  24 الی 36 ساعت پس از شروع آزمون کارنامه جامع تحلیلی به همراه دفترچه سوال و دفترچه پاسخ تشریحی ارائه خواهد شد. می توانید کارنامه خود را از سایت دریافت نمایید  پس از اخذ 3 آزمون کارنامه پیشرفت تحصیلی ارائه خواهد شد

روز برگزاری آزمون

آزمون های yös quiz  هر دو هفته یک بار جمعه ها و مطابق با برنامه راهبردی yös quiz که قبلا ارائه شده برگزار می گردد تا داوطلبین دچار سرگردانی بین بخش ها  مختلف نشوند

رفع اشکال توسط گروه آموزشی

پس از هر آزمون اعضای گروه آموزشی یوس کوییز پاسخگوی شما خواهند بود و به تمامی سوالات درسی شما پاسخ خواهند داد و شما می توانید با ارسال مشکل درسی و سوالات خود به تیم آموزشی پاسخ خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

شما می توانید نمونه جزوات، دفترچه سوال و پاسخنامه را مشاهده کنید

هندسه-جلد-اول--فروشگاه

نمونه کتاب هندسه

جهت دانلود فصل اول و دوم از درسنامه هندسه کلیک نمایید

هوش--فروشگاه

نمونه کتاب هوش

جهت دانلود فصل اول درسنامه هوش کلیک نمایید

ریاضی-جلد-دوم-فروشگاه

نمونه کتاب ریاضی

جهت دانلود فصل اول و دوم از درسنامه ریاضی کلیک نمایید

آزمون آنلاین یوس

دفترچه سوالات و پاسخنامه

جهت دانلودنمونه ای از سوالات و پاسخنامه آزمون کلیک نمایید